موسسه اعزام دانشجویی در اصفهان

موسسه اعزام دانشجویی در اصفهان

موسسه اعزام دانشجویی در اصفهان راهی است که دانشجویان می توانند با کمک آن پذیرش دانشگاه های را که قصد ادامه تحصیل در آن را دارند دریافت نمایند. از دلایل برجسته ای که دانشجویان را مشتاق به تحصیل در خارج کشور می کند می توان به مواردی مانند : بالا بودن کیفیت آموزشی دانشگاه ها ، بالا بودن رتبه و رنکینگ های جهانی دانشگاه های برتر ، پایین بودن هزینه های زندگی و تحصیل و بالا بودن استانداردهای زندگی در این کشورها اشاره داشت. اعتبار و ارزش علمی مدارک دانشگاهی و یافتن شغل مناسب کشورهای کانادا ، استرالیا و کشور های اروپایی را به مقصد امنی برای مهاجرت تحصیلی تبدیل کرده است. موسسات اعزام دانشجو راهنمای خوبی برای انتخاب کشور مقصد جهت تحصیل دانشجو می باشند.

 

 

نکاتی برای انتخاب بهترین موسسه

موسسه ای که از سوی شما انتخاب می شود باید مجاز به اعزام دانشجو باشد. جهت یافتن بهترین موسسه اعزام دانشجویی باید توجه داشته باشید که مشاوره های که از این موسسات دریافت می کنید مناسب درخواست شما و نتیجه بخش باشند. نکاتی که باید در مد نظر داشته باشید: سوابق موسسه ، تخصص آنها و شفافیت کاری آن موسسه می باشد.

سوابق موسسه اعزام دانشجویی در اصفهان

از ملاک های مهم تعیین موسسه اعزام ، سوابق کاری آنها می باشد تا بتوان به این نتیجه رسید که آیا مشاوره های آنها کارآمد هست یا خیر. امروزه موسسه های دانشجویی زیادی در سطح کشور فعالیت می کنند اما سوابق کاریشان متفاوت است. قبل از انتخاب یک موسسه اعزام دانشجویی در مورد تجربه ، سبک کاری و تخصص آنها تحقیقاتی انجام دهید تا انتخاب آگاهانه تری داشته باشید. موسسه اعزام دانشجویی در اصفهان گزینه مناسبی برای شما جهت دریافت مشاوره و اعزام به کشور مورد نظر شما برای تحصیل می باشد.

تخصص

بعد از بررسی سوابق این موسسات ، در مرحله بعدی باید در مورد تخصص آنها در توانایی اعزام دانشجویان به کالج یا دانشگاه های معتبر جهان اطمینان حاصل کنید. مدام از آنها باید سوالات مختلفی بپرسید تا متوجه شوید در این زمینه تخصصی دارند یا خیر. برای انتخاب یک مشاور دقت لازم را داشته باشید ، زیرا یک مشاور عالی از اول کار (ثبت درخواست پذیرش شروع) تا راهنمایی های قبل از اعزام  همراه شما خواهد بود.

شفافیت کاری

پارارمتر دیگری که در انتخاب این موسسات برای مشاوره باید در نظر گرفته شود ، شفافیت کاری موسسه می باشد. مراحل کاری و پرداخت هزینه ها همگی باید از سوی موسسه شفاف سازی شود.  قبل از قبول هر وعده اعزام از سوی این موسسات در مورد آن تحقیق کنید سپس تصمیم گیری کنید.

 


 سفیران مهاجر برترین موسسه اعزام دانشجویی در اصفهان مجری و مشاور در زمینه دریافت اقامت و ویزای تحصیلی با چندین پرونده موفق

03132229158    09130922561

info@safiranmohajer.com


 

نقش موسسه اعزام دانشجو

گرایش دانشجویان ایرانی به تحصیل در مقاطع مختلف در کشورهای خارجی و دانشگاه های معتبر در سال های اخیر رو به افزایش بوده است. اکثر متقضیان اعزام به تحصیل دارای هدف و برنامه ریزی بلند مدت هستند اما مشکلاتی در سر راه این افراد وجود دارد. دانشجویان متقاضی به تحصیل در خارج از کشور سعی می کنند با کمک موسسه اعزام دانشجویی مشکلات و موانع جهت اعزام را از پیش رو بردارند. موسسات اعزام دانشجو مزایا و معایب هر کشور را به شما معرفی می کنند و درفرآیند قانونی مهاجرت به شما کمک کند. موسسه اعزام دانشجویی در اصفهان نقش مثبتی را جهت پذیرش  راحت دانشجویان در دانشگاه های خارج کشور ایفا میکند.

وظایف موسسه اعزام دانشجویی در اصفهان

موسسه اعزام دانشجو  وظایفی را به عهده دارد که مسئول به انجام  آنها می باشد. این وظایف عبارتند از :

  1. دریافت پذیرش از موسسه علمی، دانشگاه و یا کالج مورد تایید فرد در کشور مدنظرش، با همکاری شخص دانشجو
  2. تهیه مسکن در کشور مقصد به محض ورود شخص و راهنمایی های لازم در این زمینه
  3. پاسخ و راهنمایی به تمامی سوال های فرد در تمامی زمینه ها که باید به درستی و در اولین فرصت انجام شود.
  4. فرد باید در موسسات اعزامی از شرایط کلی پرونده اش آگاه شده (روند کلی کار و روند جزئی پرونده فرد) همچنین، از نظر روحی نیز نکات لازم را شنیده باشد.
  5. فرد در زمان عقد قرارداد باید شرایط فسخ آن را نیز در نظر بگیرد
  6. دریافت ویزا با چه شرایطی رو به رو خواهد شد.
  7. پرداخت کننده هزینه های جانبی از جمله هزینه های بلیط، فرم ها و غیره در ابتدای قرارداد باید مشخص شود.

 

ویژگی های موسسات اعزام دانشجویی در اصفهان

1. قانونی بودن

از مهمترین ویژگی های که موسسه اعزام دانشجویی در اصفهان باید داشته باشد این است که ، موسسات مجوز های قانونی را به دست آورده باشند. در انتخاب یک موسسه دقت لازم را داشته باشید که دارای مجوز قانونی باشد زیرا موسسات غیر قانونی وجود دارند که از مراجعه کنندگان سوء استفاده مالی زیادی دارند.

2. مجوز های اعزام به دانشگاه ها

ممکن است بعضی از دانشگاه های که شما قصد تحصیل در آن را دارید مجوزهای لازم را نداشته باشند. موسسه اعزام دانشجویی در اصفهان موظف است که اطلاعات لازم در مورد دانشگاه ها در اختیار شما بگذارد تا راحت تر انتخاب کنید. برخی از موسسات وجود دارند که فقط اعزام به چند کشور را در برنامه کاری خود دارند ، به عنوان مثال کشوری که مجوز اعزام دانشجو به فرانسه و آلمان را دارد نمی تواند به کشور هایی مانند انگلستان و آمریکا دانشجو اعزام کنند. از طرفی برخی دیگر از این موسسات مجوز اعزام دانشجو به تمام کشور ها را دارند که نشان دهنده توانایی ، تخصص و تجربه بیشتر این موسسات هستند.

3. مجموعه فعال

موسسه های اعزام دانشجویی که در محیط مجازی فعالیت بسیاری دارند، بدون شک عملکرد بهتری نسبت به دیگر موسسات دارند. شما می توانید اطلاعات لازم در مورد قانونی بودن موسسات را از طریق سایت هایی که معتبر بودن آنها را مشخص می کند تعیین نمایید.

4. تعامل با دانشجویانی که در خارج از کشور تحصیل می کنند

اگر قصد دارید اطلاعات بیشتری در مورد عملکرد موسسه اعزام دانشجویی در اصفهان داشته باشید ، می توانید از دانشجویانی که از طریق این موسسات به خارج کشور رفته اند در مورد عملکرد و روش های اعزام دانشجو آنها اطلاعات بیشتری به دست آورید. تعامل اطاعاتی با دیگر دانشجویانی که به کشور مقصد تحصیل خود اعزام شده اند باعث می شود که شما برنامه ریزی بهتری برای هزینه های خود داشته باشید.

5. راهنمایی های لازم

همه ی موسسات اعزام دانشجویی در اصفهان وظیفه دارند که دانشجویان راهنمایی های لازم در مورد شرایط کشور مقصد و ویژگی دانشگاهی که قصد تحصیل در آن را دارید برای شما شرح دهند. همچنین از خدماتی که ارائه می دهند شما را آگاه سازند تا بعد از بستن قرارداد به مشکل نخورید. یکی از مهمترین مزیت هایی که این موسسات برای اعزام دانشجو دارند این است که شما با خیالی راحت به کشور مورد نظر خود سفر می کنید.

6. هزینه

هزینه هایی که موسسه اعزام دانشجو می خواهد از شما دریافت کند باید بر اساس تعرفه های شناخته شده و مشخص شده باشد. نرخ تمامی موسسات بر اساس یورو می باشد و شما باید هزینه های خود را به این نرخ حساب کنید. هزینه های اعزام به دانشگاه های مختلف متغییر می باشد ممکن است برخی از دانشگاه ها هزینه بیشتری و برخی هزینه کمتری برای اعزام دریافت نمایند.

 

لیست دانشگاه های برتر دنیا برای اعزام دانشجو در مقاطع مختلف

 

رتبه جهانی

نام دانشگاه رتبه ملی کشور امتیاز
1 دانشگاه هاروارد 1 ایالات متحده آمریکا 100
2 دانشکده تکنولوژی ماساچوست 2 ایالات متحده آمریکا 96.7
3 دانشگاه استندفورد 3 ایالات متحده آمریکا 95.2
4 دانشگاه کمبریج 1 انگلستان 94.1
5 دانشگاه آکسفورد 2 انگلستان 93.3
6 دانشگاه کلمبیا 4 ایالات متحده آمریکا 92.6
7 دانشگاه پرینستون 5 ایالات متحده آمریکا 92.0
8 دانشگاه پنسیلوانیا 6 ایالات متحده آمریکا 91.6
9 دانشگاه شیکاگو 7 ایالات متحده آمریکا 91.1
10 دانشگاه ییل 8 ایالات متحده آمریکا 90.7
11 دانشکده تکنولوژی کالیفرنیا 9 ایالات متحده آمریکا 90.4
12 دانشگاه کالیفرنیا، برکلی 10 ایالات متحده آمریکا 90.1
13 دانشگاه کرونل 11 ایالات متحده آمریکا 89.8
14 دانشگاه توکیو 1 ژاپن 89.5
15 دانشگاه جان هاپکینز 12 ایالات متحده آمریکا 89.3
16 دانشگاه میشیگان ، آن آربر 13 ایالات متحده آمریکا 89.0
17 دانشگاه شمال غربی 14 ایالات متحده آمریکا 88.8
18 دانشگاه کالیفرنیا، لس آنجلس 15 ایالات متحده آمریکا 88.6
19 دانشگاه کالج لندن 3 انگلستان 88.4
20 دانشگاه دوک 16 ایالات متحده آمریکا 88.2

 


 سفیران مهاجر برترین موسسه اعزام دانشجویی در اصفهان مجری و مشاور در زمینه دریافت اقامت و ویزای تحصیلی با چندین پرونده موفق

03132229158    09130922561

info@safiranmohajer.com


مزایا موسسه اعزام دانشجویی در اصفهان

پیدا کردن موسسه ای که با دانشگاه های خارج از کشور همکاری دارد عالی است زیرا :

  • تمامی اطلاعات مهم مربوط به دوره را در اختیار شما خواهند گذاشت
  • به شما در مورد بودجه مالی مورد نیاز و هزینه های تحصیل کمک خواهند کرد
  • یک راهنما همیشه به شما کمک می کند
  • کمک در برنامه ریزی سفر
  • به شما در روند کلی اخذ پذیرش کمک میکند
  • مشاوران تحصیلی شما را دریافتن بهترین کشورها، دانشگاه‌ها و دوره‌ها برای تحصیل راهنمایی خواهند کرد

معایب

کمک گرفتن از موسسات اعزام دانشجویی علاوه بر مزایای فراوانی که دارند معایبی نیز دارند. متقاضی با کمک گرفتن از این موسسات هیچ نقشی در تصمیم گیری ندارد و تمام تصمیمات را به این موسسات می سپارد. اگر احیانا اشتباهی از سوی این موسسات صورت بگیرد سود و ضرر آن به شما برمیگردد. به عنوان مثال از دانشگاه نامتعبری اقدام به اخذ پذیرش شود در حالی که شانس این را داشته اید که در دانشگاه بهتری پذیرش شوید. همچنین در مواردی مشاهده شده که با بی دقتی در ارسال مدارک باعث رد شدن تقاضای پذیرش می شوند.

 

 

 

اعزام دانشجو و شرایط پذیرش

 

  • پاسپورت معتبر با حداقل 6 ماه اعتبار
  • مدارک تحصیلی خود را به درستی ترجمه کنید
  • برخی از دانشگاه ها نیاز به تاییدیه وزارت دادگستری و امور خارجه دارند
  • رزومه تحصیلی علمی و شغلی(هرچه این رزرمه قوی تر باشد عملکرد بهتری خواهید داشت)
  • مدرک مهارت زبان انگلیسی تافل یا آیلتس داشته باشید
  •  ارائه شناسنامه و مدارک هویتی همراه با ترجمه

 

 

 

 

هزینه ها مطابق با تعرفه

قرار داد بستن با یک موسسه مجاز اعزام دانشجویی برخورداری شما از تعرفه های وزارت علوم یا حتی پایین تر از آن است.

  1. اخذ پذیرش از دانشگاه های مورد تایید وزارت علوم تا حداکثر  50 درصد یک ماه مقرری دانشجوی بورسیه مجرد در کشور محل تحصیل.
  2. اخذ روادید حداکثر 20 درصد یک ماه مقرری دانشجوی بورسیه مجرد در کشور محل تحصیل.
  3. ارائه خدمات راهنمایی، انتقال و اسکان اولیه دانشجو در محل تحصیل 30 درصد یک ماه مقرری دانشجوی بورسیه مجرد.

بر این اساس در صورتی که پذیرش از یکی از دانشگاه های ممتاز مورد تایید وزارت خانه های علوم یا بهداشت اخذ شود هزینه های اعلام شده در خصوص اخذ پذیرش از دانشگاه های مورد تایید، به میزان 20 درصد قابل افزایش خواهد بود.

همچنین سایر هزینه هایی که در موارد فوق پیش بینی نشده اعم از بلیط، فرم های روادید و غیره به صورت توافق طرفین خواهد بود.

50 درصد مبلغ قرارداد در زمان انعقاد و امضای قرارداد و 50 درصد مابقی پس ازانجام تعهدات موسسه قابل پرداخت خواهد بود.موسسه اعزام دانشجویی را انتخاب کنید که پکیج کاملی از خدمات را به شما ارائه دهد.

 

زمان اعزام دانشجو

اطلاعات مربوط به زمان اعزام دانشجو از اهمیت بالایی برخوردار است. دانشگاه های کشور های مختلف ممکن است برنامه ریزی متفاوتی جهت پذیرش دانشجویان بین المللی داشته باشند. بعضی دانشگاه ها ممکن است یک بار درسال پذیرش انجام دهند ، بعضی دانشگاه ها دو بار و بعضی ها ممکن است ورودی بیشتری در سال داشته باشند. بطور کلی اکثر دانشگاه ها در ماه سپتامبر و ژانویه ورودی دانشجوی جدید دارند.قبل از هر اقدامی نیاز به مشاوره و یا مطالعه بر روی شرایط و زمانبندی دانشگاه ها برای مهلت ثبت نام آن ها می باشد.

 

 


 سفیران مهاجر برترین موسسه اعزام دانشجویی در اصفهان مجری و مشاور در زمینه دریافت اقامت و ویزای تحصیلی با چندین پرونده موفق

03132229158    09130922561

info@safiranmohajer.com


 

 راه های تشخیص موسسات قانونی و معتبر

  • موسسه مهاجرتی مورد نظر را از لحاظ قانونی استعلام کنید                     
  • پروانه فعالیت شرکت را مورد بررسی قرار دهید
  • وب‌سایت موسسه مهاجرتی مورد نظر خود را با دقت مطالعه کنید
  • موسسات معتبر و قانونی باید دفتر رسمی داشته باشند
  • دانش مشاوران موسسه مهاجرتی مورد نظر خود را بسنجید
  • سابقه موسسه مورد نظر خود را بررسی کنید
  • شماره تلفن موسسه را بررسی کنید
  • از پشتیبانی و پیگیری موسسه مهاجرتی مربوطه اطمینان حاصل کنید